Vraag
Ik moet mijn reis annuleren, wat nu?
Antwoord:
Helaas kan het voorkomen dat je de reis moet annuleren. De annuleringskosten zijn afhankelijk van het aantal dagen voor vertrek je annuleert. Het is dan ook belangrijk om ons direct je reserveringsnummer, factuurnummer, vertrekdatum, naam en reden van annuleren te mailen, zodat wij zo spoedig mogelijk de reis kunnen annuleren.
Vervolgens ontvang je van ons een annuleringsfactuur, die je nodig hebt om in te dienen bij de verzekeringsmaatschappij (als je deze hebt afgesloten). Bij een geldige reden zul je vervolgens de annuleringskosten van de verzekering retour ontvangen. Het eventuele resterende bedrag van de reeds betaalde reissom ontvang je van ons terug.
Relevante veelgestelde vragen
- Bereikbaarheid & Hulp nodig onderweg?
- Binnen welke periode moet ik mijn schade melden?
- Waar kan ik mijn schade melden?
- Wat is de procedure voor het indienen van een klacht of hulp vragen onderweg?
- Wat moet ik doen als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn paspoort kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn rijbewijs kwijt ben?
- Wat moet ik doen als mijn bagage is beschadigd of kwijt is geraakt?
- Wat moet ik doen bij autopech?
- Wat moet ik doen bij camperpech?
- Wat moet ik doen bij een ernstige calamiteit?
- Wat moet ik doen bij vluchtvertraging?
- Wat moet ik doen bij voortijdige terugkeer?
Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via één van de onderstaande contactmethodes.