Vraag

Wat moet ik doen als het hotel mijn reservering niet kan vinden?

Antwoord:

Kan het hotel je reservering niet vinden? Laat ze op alle familienamen/achternamen van je reisgezelschap zoeken en geef ze het confirmation number dat op de linker bovenhoek van je voucher vermeld staat.

Bij familienamen met meerdere woorden/voorvoegsels als ‘van’ ‘van der’ o.i.d. kan het hotel uw familienaam als 1 woord hebben genoteerd en kunnen zij wellicht de reservering terugvinden bij de letter v (bijvoorbeeld vandenberg i.p.v. Berg van den).

Geeft het hotel aan dat je reservering nog niet betaald is? Alle geboekte onderdelen zijn altijd vooraf door ons betaald. Laat ze je voucher met het confirmation number zien. Indien je er niet uitkomt stuur je ons een bericht via je ‘Mijn Doets’ omgeving, dan zorgen wij dat het misverstand opgelost wordt. Je kunt evt je eigen creditcard ter garantie aanbieden om de kamer te behouden totdat het misverstand is opgelost.


Relevante veelgestelde vragen


Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via één van de onderstaande contactmethodes.